Emotionele veranderingen

6 juli 2015 - Naivasha, Kenia

Ik denk dat het dieptepunt bij mezelf vandaag is bereikt. Nog geprobeerd het in te houden maar toch de tranen laten gaan en Alice verteld wat er is. Zoals jullie weten verveel ik mij wel eens hier. Maar eigenlijk is dat aardig vaak, waardoor je na gaat denken of je wel het juiste hebt gedaan.

Na Alice dit te hebben verteld, van de (erge) verveling, antwoordde zij dat hier bij de weeshuizen niet veel te doen is. Het werk wordt door meerdere gedaan en blijkt ingewikkeld te zijn. Nu betwijfel ik dat, maar ben daar verder niet op ingegaan. Nu is het ook zo dat ze zei dat rust erg belangrijk is. Met het laatste ben ik het mee eens, maar ik ben hier niet voor een rustgevenheids therapie, om maar even zo te zeggen.

Afgesproken voor nu dat ik deze week dinsdag en donderdag naar de ECD (kleuterklas) ga en de laatste drie weken maandag en woensdag.

Waar ik ontzettend mee bof is dat er vr. 10, 17 & 24 juli schooltrips zijn en daar mag ik allemaal mee naartoe!

Met deze invullingen van de dagen, doet dat me erg goed en knap ik er meteen van op. De laatste vier weken ga ik dus proberen het beste er van te maken!

1. Gea:
    6 juli 2015
    heel goed dat je het eruit gegooid heb en aan Alice verteld heb.het zat je dus hoog.Nu ben je het kwijd en kan je weer van alle dingen genieten.Leuk de schooltrips.kan je daar na toeleven.
  2. Erwin:
    Hoi Aniek,
    Jammer dat je je verveelt, ik had verwacht dat je op school wel wat meer mee kon draaien. En zijn er geen huisbezoeken te doen samen met Rosemary en Alice? Meehelpen op de Sacred Haert primary school en de kinderen helpen met huiswerk?
    Probeer er wel wat van te maken en vraag gerust aan Paul of je ergens mee kunt assisteren.
    Hou vol en probeer te genieten!
    Groet,
    Erwin
  3. Jet:
    6 juli 2015
    Helemaal met Erwin eens lieve Aniek. Kom op je bent daar niet voor rust gekomen. Verstandig dat je het aangegeven hebt, goed gedaan. Laat jezelf zien en vraag om meer. Dikke knuf van Jet
  4. Willemijn:
    TOPPER <3 XXX
  5. Clemens & Marieke:
    6 juli 2015
    Wij zijn trots op je Aniek, heel goed dat je het gezegd hebt. Erg knap om het te vertellen en fijn dat je nu al meer mag doen. Zo zie je tegelijkertijd ook nog eens meer van het land met de schoolreisjes. En als het je bevalt de eerste dagen daar kan je inderdaad om meer vragen! Top toch?

Misschien kan je in de tijd die je vrij hebt samen met anderen op pad gaan om de dingen te kopen van je cheque? Zodat je al kan zien hoe het in gebruik wordt genomen?

Liefs en een dikke knuf,
    Clemens & Marieke
  6. Henny vogelzang:
    hallo Aniek,
    Goed gedaan meid, laat maar zien wat je kunt die dagen op school. Dan hebben ze straks nog spijt dat ze je niet eerder ingezet hebben.
    Je bent erg op jezelf aangewezen en ook daar leer je weer van.
    Succes op school en zeker leuk de schooltrips.
    Groeten Lucas en Henny
  7. Geja:
    6 juli 2015
    Goed zo aniek heel positief denken al is dat soms lastig en veel plezier met de school uutstapje
    groetjes
  8. Geja: