Yeahh: blanken!!

9 juli 2015 - Naivasha, Kenia

Het was zelfs voor me een beetje vreemd. Ik ben nu zo gewend aan bruine mensen, dat de kleur niet meer opvalt.

Maar zoals jullie wellicht al hebben geraden, had ik vandaag contact met twee blanken. Beide uit Noord-Amerika, maar uit verschillende staten. Jessica schildert mooie portretten van Keniaans dieren en natuur op de muren van de ECD. Joy is er omdat waar zij verblijft, zij die mensen kent. In die richting in ieder geval... Hele aardige meiden die ik nog vaker ga spreken op de ECD.

Morgen is de trip met de kinderen van de ECD. Sommige gaan niet mee, omdat de ouders niet € 12, - kunnen veroorloven. Ik vertelde dat € 12,- heel weinig is voor een hele dag een trip mee te maken met busvervoer, de trip en eten/drinken; in Nederland dan. Maar hier is het waarschijnlijk heel veel. Monica stond erop dat ik mee ga, dus daar zeg ik zeker geen nee tegen.

Morgen net zoals een schooldag 05:30 opstaan, maar deze keer om pas 20:30 terug zijn i.p.v. 17:00. Of ik zaterdag kapot ben, ik denk het haast wel!

1. Gea:
    Leuk.veel plezier morgen.
  2. Clemens & Marieke:
    9 juli 2015
    Wat leuk!! Heeeeell veel plezier!!
  3. Henny vogelzang:
    lekker van genieten!
    Weet je ook wat ze met de cheque gaan doen? Waar ze het aan gaan besteden?
    Groeten Lucas en Henny
  4. Clemens:
    9 juli 2015
    Aniek, gewoon lekker meegaan en genieten.....
  5. Gert Marry:
    9 juli 2015
    Heel veel plezier,dan zaterdag maar uitrusten,of komt het daar niet van.Gr Gert en Marry
  6. 9 juli 2015
    Heerlijk genieten meid!
  7. Annemieke:
    9 juli 2015
    Super leuk om al je verhalen zo te volgen, vind echt leuk. Geniet nog maar even!