"We gaan je missen."

28 juli 2015 - Naivasha, Kenia

Nog een paar dagen en dan zit ik thuis op de bank in Vaassen. Maar voor dat, gaat er hier nog het een en ander gebeuren.

Morgen ga ik leren hoe je chapati's (soort pannenkoek) moet maken. Ook krijg ik het recept voor de mandazi's (soort oliebol) van Monica op donderdag. Donderdag zal ook m'n laatste dag zijn op de ECD. Biscuits met snoep voor de 120 kleuters gekocht. Voor de volwassene van ECD en ook volwassene van Boresha cupcakes gekocht. Mij werd al verteld dat dat wordt gewaardeerd, dus dat stel ik dan weer op prijs.

Vandaag heb ik ook de schooluniforms op kunnen halen, dus zal ik die donderdag aan de kinderen van Boresha geven. Die donderdagavond zal ik ook alvast vaarwel zeggen en zwaai ik ze vrijdagochtend nog uit bij de schoolbus.

Het is toch wel moeilijk om te horen dat je gemist zal worden. De laatste paar weken is mijn band met de kinderen zo erg gegroeid en heb ik een fijne tijd bij de kleuters op de ECD. Ook kan ik wel lachen met Lydia, moeder van huis 1. Zo erg, dat er gister water uit m'n kwam lopen.

Een aantal vragen me wanneer/of ik terugkom. Toch moet ik wel bekennen dat ik denk ik niet meer terugkom, ook omdat ik de rest van de wereld wil gaan zien.

Het plan is om vrijdagochtend-/middag al naar Nairobi te gaan. Daar is een vriendin van Alice waar we vr. op za. nacht & za. op zo. nacht zullen verblijven.

Ik weet dus ook niet of ik nog een reisblog zal plaatsen vóór m'n terugkomst, maar we zullen zien!

1. Gea:
    28 juli 2015
    Fijn dat je een mooie tijd gehad heb.bij het afscheid zullen tranen vloeien maar dat geeft niks.geniet nog even.groetjes
  2. Ria van der vinne:
    28 juli 2015
    De tijd is om gevlogen. Geniet nog van de laatste dagen. Een goede terugreis gewenst. Tot ziens.
  3. 28 juli 2015
    Geniet nog even Aniek en straks ook wel weer fijn om naar huis te gaan naar je familie en vriendje.
    Een goede vliegreis terug toegewenst.
    Liefs Tante Wilma
  4. Truus:
    30 juli 2015
    Lieve Aniek,
    We vonden het heel leuk om je verhalen te lezen en we wensen je een goede vlucht toe!
    Groetjes vanuit Terschelling van Gerrit en Truus

p.s. We zijn ook erg benieuwd Nasr je foto's ;)