Hall's Gate & de cheque

29 juni 2015 - Naivasha, Kenia

Wat was 't 'n super leuke dag! Samen met Alice, Rosemary (medewerkee) en broer van Rosemary naar Hall's Gate geweest. Zij betaalden € 3,50 en ik € 30 als tourist... Maar goed, daar werd de pret niet minder op! Wanneer we aankwamen zagen we al zebra's en antilope. Ook 2 giraffen zagen we, wat voor mij ontzettend gaaf is om te zien.

Verder kwam er een man bij ons in de auto zitten die voor een beetje geld die ons wel nog wel wat moois wou laten zien. En wat was dat gaaf. Ik kan niet precies beschrijven wat we hebben gedaan, maar het was klimmen, wandelen en op de mooiste plekken staan. Foto's kan ik helaas nog niet laten zien, maar wat was het gaaf!!

En natuurlijk niet te vergeten: de cheque! Na samen te hebben gezongen, gedanst en gebeden mocht ik de cheque geven. Uitgelegd waar al het geld vandaan komt en waar we het voor gaan gebruiken: spelletjes, muziek instrumenten en vooral schoolkleding.

Ik ben net pas terug van deze mooie dag en heb nog niet avond gegeten. Alice beloofde me een tosti te maken, dus ik kan niet wachten. Ook als lunch frietjes gehad, wat weer even een zegen in m'n mond was.