Happy new month! The month of perfection

1 juli 2015 - Naivasha, Kenia

Vóór mijn reis in Kenya had ik al contact met Alice en bij elke eerste van de maand wenste ze mij een gelukkige nieuwe maand. Ik vertelde haar dat ik alleen gelukkig nieuwjaar ken. Dus bij deze: gelukkige nieuwe maand!

Alice vertelde vanmorgen dat deze maand voor perfectie staat, omdat nr. 7 in de bijbel perfection betekent.

De verveling slaat helaas toch wel wat toe. Het vrijwilligerswerk wat ik tot nu heb gedaan is een beetje helpen met de was, eten en administratie. Maar voor de rest ben ik erg blij dat ik twee boeken mee heb (helaas al uit, maar gelukkig kan dat worden herhaald) en mijn woordzoeker. Ook heb ik dagelijks contact met vrienden en familie via WhatsApp. Dagelijks schrijf ik wat in m'n notitieboekje.

Eén deze dagen naar de kinderopvang waar ik misschien twee dagen in de week naar toe zal gaan. Daar hoop ik ontzettend op, zodat ik me tijd hier nuttig als vrijwilliger heb kunnen besteden.

Wel is het zo dat ik veel rust heb nu. Ik kan nadenken in alle stilte, buiten zitten tegen de deur en naar de wind waaien.

En over het weer: ik ben eerder jaloers op jullie met de 30 °C. Te warm kan natuurlijk ook, maar hier is het (gok ik) tussen de 20 °C en 25 °C.

1. Clemens & Marieke:
    1 juli 2015
    Hé Aniek! Een hele gelukkige nieuwe maand! :-D Wat grappig zeg dat ze dat elke maand zegt.
    Jammer dat je je een beetje verveelt, hopelijk komt daar inderdaad verandering in.
    Het is hier bloedje heet... maar we klagen niet, want het is beter dan al het slechte weer. Voor je beeldvorming, Milo (onze hond) heeft het zo warm dat ik maar even op marktplaats heb gekeken en ik een zandbak heb gekocht, deze zit nu vol met water en Milo kan nu heerlijk afkoelen! :-D
    LIEFS!
  2. Gea:
    2 juli 2015
    hey Aniek.Van de rust genieten kan ook heerlijk zijn ;) hopelijk gaat dat door 2dagen naar de kinderopvang.Verder gewoon genieten daar.Vertel het aan Alice dat je je af en toe verveelt.Misschien weet zij nog wat.Aniek groetjes uit de polder.