Hello!

23 juni 2015 - Naivasha, Kenia

Het is gelukt! De reis, visum aanvragen, hotel en hier zijn op het weeshuis. Toen ik aankwam in Boresha (weeshuizen) werd ik erg verwelkomd en na de thee (50% melk 50% thee) werd ik verwelkomd door de kinderen die zongen en klapten. Paul stelde mij voor en later ikzelf ook. Het is nu nog wat onwennig omdat de kinderen je niet echt kennen en alles nieuwe ia. Op dit moment slaap ik in weeshuis 1 op de kamer van Alice onderin.het staoelbed. Slapen gaat op zich goed en het is niet te warm of te koud. Gedoucht heb ik al en.van.Alice moet ik m'n kleding apart houden de vies zijn. Alice gaf me een rondleiding door.heel Boresha. Je hebt 5 weeshuizen met ieder 8-12 kinderen met een.moeder vader en.tante. Ook is er een centrale hal maar die is nog niet af.

Het eten is nog wat wennen. Ik heb al wel pannenkoeken gegeten. Alice dacht dat wij Nederlanders erg veel eten met ontbijt, maar 5 broodjes met jam, wit bolletje, pannenkoek en banaan... Dat was iets te veel. Voor lunch eten zij warm. Gister bijvoorbeeld at ik pasta, spinazie en pannenkoek. Al was ik nog wel wat misselijk van de riy en vele.bobbels naar Boresha.

Geloof is hier ook zeker belangrijk. Bij aankomst bidde ik met Rosemary voor m'n reis etc.

Morgen ga ik met Alice naar de basisschool voor de kleinere.

Voor nu voel ik me nog wat alleen en misselijks maar alles gaat goedkomen.

Ohja en Engels spreken gaat zeker goed!

Nu schrijf ik m'n blog op de oude mobiel van Jeffrey die ik mee mocht nemen met een.Keniaans nummer en internet.

1. Amy ten Veen:
    23 juni 2015
    Super fijn dat de reis is goed gegaan! Natuurlijk is het voor de kinderen wennen, maar ook voor jou. Maar het gaat allemaal goed komen meid! Geniet van de tijd
  2. Clemens & Marieke:
    23 juni 2015
    Wat fijn dat je reis goed is gegaan! :-D Hopelijk wen je daar snel en zijn de kinderen ook gauw aan jou gewend! XxX
  3. Celyne:
    23 juni 2015
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Geniet van deze bijzondere tijd. Liefs uit zonnig Barcelona
  4. Carla:
    Hallo Aniek,
    Wat fijn dat je goed bent aangekomen en leuk ontvangen. Het wennen gaat vast snel!
    Heeel veeel plezier en geniet van alle nieuwe indrukken en ontmoetingen.
    Groet ome Roel en Carla
  5. Marike:
    23 juni 2015
    zal allemaal nieuw zijn, vermoeiend al die indrukken! Hopelijk heb je het zo druk met alles dat je dit kouwe landje met z'n inwoners niet lang zult missen! Geniet er van en veel plezier!
  6. Marike:
  7. Gert Marry:
    23 juni 2015
    Hallo Aniek wat fijn dat je daar goed wordt opgevangen , moeilijk alleen te zijn daar , maar voor je het weet ben je weer thuis met een schat aan ervaringen .liefs Gert en Marry Veurink.
  8. Gea:
    24 juni 2015
    aniek,fijn dat de reis goed gegaan is.geniet ervan.leuk dat we je kunnen volgen op reisblog.groetjes uit Swifterbant
  9. Geja Veurink-stevens:
    24 juni 2015
    Wat fijn dat de reis goed is gegaan.
    Ik begrijp dat alles eerst nog vreemd en onwennig is , maar dat komt vast wel goed.
    Vind het heel stoer van je dat je dit doet .
    we kijken uit naar je volgende bericht.
    Veel plezier daar.
    Groetjes allard , geja , Edgar en Jesper