Het is zover.

21 juni 2015 - Vaassen, Nederland

Na alle voorbereiding is het dan nu eindelijk zover. Om 11.15 uur zal ik vertrekken vanaf Schiphol en kom ik om 20.10 uur daar aan (Keniaanse tijd). In totaal vlieg ik acht uur met uitzicht bij het raam. Wanneer ik aankom op het vliegveld in Nairobi zal ik worden opgehaald om vervolgens mijn eerste nacht door te brengen in een hotel dichtbij.

De dag erna, 22 juni, word ik in de morgen opgehaald door een medewerker Paul en Alice.

Lieve mensen,

Ontzettend bedankt voor de kaartjes, berichtjes, cadeautjes, ballonnen en knuffels. Veel hebben me succes en veel plezier gewenst voor deze periode. Dat het me goed zal doen en dat ik gezond terug zal keren.

Ik ga m’n uiterste best doen om er zo’n mooi mogelijke tijd van te maken. Ik hoop met vele verhalen en herinneringen terug te keren. Helaas zullen jullie moeten wachten op de foto’s, omdat ik een camera meeneem. Wel probeer ik mijn blog bij te houden wanneer mogelijk is.

Ik spreek jullie in Kenya!