Eeehh... macerena!

3 juli 2015 - Naivasha, Kenia

Gisteren was ik voor de gezelligheid bij huis 5. Het voelt goed om nog een keer te worden uitgenodigd en elke keer worden verwelkomd.

Alleen nog huis 2 en dan heb ik bij elk huis gegeten. Ook zijn ze van huis 2 al een paar keer naar me toe gekomen wanneer ik kom. Het is dus erg fijn dat m'n gezelschap wordt gewaardeerd.

Goed, terug naar de titel van m'n blog. Gisteravond was ik dus bij huis 1 en dansten we erop los. Ze vroegen nog of ik een Nederlands dansje of liedje had en kon eerst niks bedenken. En toen kwam het in me op: de macerena. Niet écht Nederlands dus maar wel wat we natuurlijk allemaal kennen. Dat maakte de avond nog leuker om het dansje allemaal te doen.

Aan het eind zag iedereen er normaal uit en ik wat rood aangeslagen. Tja... Verschil moeten er wezen!

Vandaag is zaterdag en ga ik het grootste deel van de tijd proberen door te brengen met alle kinderen. Dat gaat een stuk makkelijker nu ze mij (en andersom) wat beter kennen.

Waarschijnlijk word ik zo begroet door de kinderen van huis 1 met alsof je onder water gaat en je neus dicht moet knijpen. Na dat gister te doen en toen met z'n allen was dat heel komisch.

1. Gea:
    4 juli 2015