Krokodillen & korfbaltradtitie verbreken

10 juli 2015 - Nairobi, Kenia

Op dit moment terug in de bus na de trip van vandaag met de ECD. Vanochtend vertrokken we naar een soort kermis voor de kinderen. Erna waren we helaas te laat om een nationaal dierenpark te bezichtingen (vond ik erg jammer) en zijn we gaan kijken naar een soort Afrikaanse dansshow. Net was er nog een kwartiertje tijd om krokodillen te spotten! Daarom was voor mij persoonlijk net het leukst, ook al duurde het maar een kwartiertje. Volgende ga ik waarschijnlijk niet mee, omdat dan hetzelfde wordt gedaan. Ik vind één keer voldoende.

En ja, morgen is het zover voor mijn korfbalvrienden: Zomerkamp!! Morgenvroeg zullen zij een lange tocht van ruim 70 km fietsen naar een week vol of plezier en gezelligheid. Een week dat je gesloopt raakt maar oh zó leuk. Een week die ik helaas voor de eerste keer dat ik mee ga met zomerkamp zal moeten missen i.v.m. een ander avontuur. Maar ik wens ze natuurlijk het al-ler beste en heel veel liefs toe!! Ik ben er in gedachte bij :)

1. Saskia:
    10 juli 2015
    Ah Anjek! Ik ga je missen volgende week man! Zal ik een foto van jou op een teddybeer plakken en die meenemen ? Hahah
  2. Gea:
    10 juli 2015
    Aniek. Volgend jaar maar weer zomerkamp. Nu doe je iets wat je waarschijnlijk nooit meer gaat doet.
  3. Lotte:
    Lieve Aniekje,

Misschien maken wel een ballon met je naam erop deze week. Geniet van je tijd in het mooie afrika, je avonturen zijn heel leuk om te lezen/volgen!

Denk aan je, dikke kus
    Lottie
  4. Anne:
    14 juli 2015
    Ha Aniek,

Leuk om al je verhalen zo te lezen zeg. Heel veel indrukken en ervaringen. Niet allemaal even leuk, als ik het zo lees, maar wel heel leerzaam! Ik hoop dat je voor de komende weken meer te doen krijgt en dat je volop kunt genieten van het hele andere leven daar. Voor je het weet is het weer voorbij en zit je in de ''sleur'' van Nederland.
    Geniet ervan!!

Groetjes, Anne